Wednesday, April 13, 2011

Arissa Gigi 5 Berangan Makan Sebijik Apple...HeHe

Ini budak dok menghunggis (hehe betul ke mama eja nie) sebijik epal
mentang2 dah ada gigi...(3 gigi rabbit atas n 2 gigi bawah) emm nie pun mcm nak keluar satu lagi jer..
wah anak mama nie gigi banyak tp lum pandai merangkak
hehe jangan terkezut pulak...yang terkokak kat epal tue mama dia yg mam...


tengok tue bersungguh2 betul dia makan epal...
sedut abis sampai kecut2 pipi dia...ciannyer dia


usaha lagi...chaiyooooooooook




last sekali bg post tak puas hati kat mama
kenapa tak dapat2 makan epal nie..
hehe sabarlah he sayang.....


1 comment:

  1. comelnyer..tunggu sebulan 2 lagi pandai la yer..

    ReplyDelete